«Команавты» — це кооперативна пригодницька гра для 2-4 учасників. Ви вирушите в потаємні світи спогадів, почуттів і сподівань Мартіна Стробала. За час однієї партії ви відвідаєте лише кілька з усіх можливих комазон — ключових епізодів його життя. У кожній комазоне, створеної в своєму унікальному стилі (вестерн, комп'ютерна гра, фентезійний світ, сторінки коміксу і ін), вас будуть чекати нові пригоди і відкриття.
В процесі гри ви будете переміщатися по сторінках книги, що зображують різноманітні локації тієї чи іншої комазоны — сюрреалістичного світу, пов'язаного з певним спогадом доктора Стробала. У кожній локації застосовуються свої правила і гра проходить по-різному. Наприклад, потрапивши на сторінки улюбленого коміксу юного Мартіна, ви візьмете участь у вуличних перегонах і будете лавірувати в потоці машин, намагаючись вчасно перебудовуватися, прискорюватися і гальмувати. А опинившись в двомірній комп'ютерній грі, в яку залипал майбутній рятівник людства в молоді роки, знімете фігурки з підставок та покладіть долілиць на полі — гра двомірна! Ну і, зрозуміло, опинившись в університеті, де навчався Мартін, ви зможете здійснити свою давню мрію — пробігтися по парт в лекційній аудиторії!
Також ви будете переміщатися між самими комазонами. У кожній партії вам будуть доступні 5 з 11 можливих комазон, але ви не побачите їх всі. Швидше всього, за одну гру ви побуваєте в 2-3 комазонах, так і ті, можливо, не пройдете до кінця. Адже ваше завдання полягає в іншому. Підганяли часом (колодою самопочуття Мартіна), ви будете намагатися визначити потрібну вам комазону — ту, де мешкає внутрішній демон (для стислості ВД), на якого ви полюєте. Але як дізнатися, де ховається ВД, якого ви випадково і в таємниці від себе вибрали перед початком партії? Для цього вам потрібно досліджувати навколишній світ і налагодити контакт з внутрішнім дитиною Мартіна. Все це принесе вам карти підказок, що натякають, в якій комазоне шукати ВД. Перехід між комазонами здійснюється за допомогою особливих карт тотемів і кролячих нір. Герой фільму «Матриця» дізнався, наскільки глибока кроляча нора, — тепер справа за вами. Але, зрозуміло, не варто очікувати, що ВД здасться без бою. Крім того, у нього є прибічники.
ПОДОРОЖ, НЕ СХОЖЕ НІ НА ЩО: грайте в режимі кампанії або незалежними партіями, проживіть найскладніші моменти життя Мартіна Стробала і спробуйте відшукати правду в символічних образах і дивних видіннях, породжених його підсвідомістю, приміряйте на себе ролі понад 20 не схожих один на одного героїв.
Комплектація:
- книга пригод
- планшет пригоди
- 60 карт предметів
- 55 карт підказок
- 38 кубиків
- 32 карти супротивників
- 30 фігурок супротивників
- 30 жетонів осяяння
- 24 карти станів
- 22 аватарів карти
- 22 фігурки аватарів
- 20 жетонів життєвих сил
- 20 підставок для фігурок
- 13 карт ВД
- 13 фігурок ВД
- 11 карт тотемів
- 11 карт комазон
- 10 карт самопочуття Мартіна
- 6 карт місцевості
- 6 жетонів дослідження
- 5 жетонів вогню
- 5 жетонів обшуку
- 4 пам'ятки
- 4 планшета гравців
- 4 жетона дверей
- 4 жетона підозр
- 4 жетона цілей
- 4 фігурки магнациклов
- фігурка дорослого Мартіна
- фігурка внутрішнього дитини
- жетон ситуації
- мішечок для кубиків
- закладка
- лист з наклейками
- правила гри